środa, 14 września 2011

Kopertówka i różowo-fioletowe inspiracje.

Kopertówka - czyli skok na głęboką wodę;-)
Dopiero raczkuję w scrapbooking'u ale jak to ja, ambicje wzięły górę i zrobiłam ją. Przyznaję się, że zajęła mi jakieś 3 godziny, w każdym razie zaczęłam gdy za oknem był błękit a skończyłam gdy już była tylko ciemność, hah.






Teraz przedstawiam  moją najpierwsiejszą  kartkę, do piękności  jej daleko, ale mam ogromny sentyment do "pierwszych razów", dlatego już niebawem znajdzie swoje zaszczytne miejsce, o czym na pewno poinformuję tutaj. 
Na razie towarzyszą jej dodatki ręcznie robione, bez którym moje nowe wnętrze się nie obejdzie.










Pozdrawiam ciepło!
Madalajne.



2 komentarze:

  1. super są te serduszka!:)
    dziękuję za udział w moim CANDY! niebawem wyniki! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te serduszka i kolorki słodkie, lubię takie :) Rób jak najwięcej, chętnie będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń